Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Ευχαριστώ" Ποίηση για τη γυναίκα

Νότα Κυμοθόη "Ευχαριστώ"
(αφιέρωμα στην κοινωνία των ανθρώπων)

Γιορτάζει το σώμα οπού αγάπησες, 
το σώμα οπού φίλησες με πάθος
αυτό οπού έχεις στο νου σου τώρα,
ένα κορμί ερωτικό για σένα. Εμένα!..
Είπες, πως είμαι η χαρά σου πάντα
κι ήρθες στο πλάι μου να ζήσεις
στολίζοντας με όνειρα το μέλλον...
Λόγια, οπού πήρε ο άνεμος και φύγαν
Αλλά στο κορμί μου θ΄αναπνέουν πάντα 
όλες οι στιγμές που ήσουν μαζί μου
κι όπου κι αν είσαι, θα θυμάσαι το κορμί,
θα νοσταλγείς το φιλί μου το γλυκό
και το σώμα, οπού δέχτηκε τους πόθους σου
κι αν δεν πεις πάλι ποτέ σε άλλο σώμα σ΄ αγαπώ,
θα είναι γιατί οι σιωπές, ως οπές, σε πονάνε
κι όσα ρόδα κι αν προσφέρεις τρυφερά
μιλώντας για έρωτα με υποσχέσεις...
Θα μαδήσουν και θα μαραθούν γοργά,
δίχως άρωμα κανένα να θυμίζει
εκείνη την πρώτη μας φορά,
οπού μαζί σου έγινα γυναίκα!..

Κι αν πεις γονατιστός, με υποσχέσεις "ευχαριστώ"
τίποτα, μα τίποτα πίσω εκεί δεν επιστρέφει
όπως ήταν στην αρχή, η κόρη, οπού ήμουνα "αγνή".
Γυναίκα είμαι, αλλά δεν μ΄έκανες εσύ με το φιλί
παρά η φύση, οπού γύρεψε αθάνατη ζωή
κι η κόρη γίνηκε μάνα, γυναίκα με παιδί...
Αλλά, η θηλυκή ψυχή της θα παίζει πάντα σα παιδί
είτε είναι μάνα είτε όχι, εκείνη θα δημιουργεί
για την κοινωνία οπού είναι "γυναίκα" και αυτή!..

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ!!!
Επειδή ως γυναίκα γιορτάζω κάθε ημέρα και κάθε ημέρα είναι γιορτή, μέσα στα αμέτρητα κι άλυτα προβλήματα της κοινωνίας μας οπού είναι γυναίκα κι αυτή...
Ως Ποιήτρια, αυτό το Ποίημα το αφιερώνω στην Κοινωνία των ανθρώπων σήμερα, οπού βγήκε όλη από...γυναικείο κορμί!..
Κι εύχομαι καλύτερες ημέρες για όλους επάνω στη γη, μέσα από αξίες διαχρονικές: αγάπη, ειρήνη, ελευθερία, δικαιοσύνη, ήθος, αλήθεια, γνώση, όραμα, λογική, έρευνα, αναζήτηση, πρόοδο, ισότητα, αξιοκρατία, δημιουργία, έκφραση, γενναιότητα, θάρρος, αυταπάρνηση, φιλοπατρία, φιλανθρωπία, χαμόγελο, ευγένεια, καλοσύνη, προσφορά, φιλοξενία, αποδοχή, αλληλεγγύη, σεβασμό, μέτρον, κάλος, αρμονία με Φως αιώνιο κι αληθινό!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!..
Άδεια Creative Commons

Νότα Κυμοθόη "Ευχαριστώ" Ποίηση για τη γυναίκα© Nότα Κυμοθόη